استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مايلي كهن در خصوص اتفاقات بازي با شاهين بوشهر گفت:« زماني كه به بوشهر رفتيم، دوست يكي از آقايان مديرعامل موقت شاهين بود و با دستور او، تماشاگران روی سكوها حسابي از خجالت حميد استيلي درآمد.

 

محمد مايلي‌كهن در آخرين صحبت‌هايش حسابي به علي دايي تاخته و او را يكي از تباني‌كاران فوتبال كشور دانسته است.مايلي كهن اسمي از دايي نبرده اما كدهايي كه او داده فقط و فقط به دايي برمي‌گردد. او با اعلام اينكه آقايان در تيم قبلي‌شان هم كارت به كارت مي‌كردند، به زماني اشاره دارد كه دايي در سايپا تيمش را قهرمان كرده بود. زيرا مايلي‌كهن بعد از مدتي سرمربي همان تيم شده و آمار تخلف‌هاي تيم را داشته است. او در بخشي از صحبت‌هايش هم به زماني اشاره كرد كه مديرفني پرسپوليس بوده و حميد استيلي سرمربيگري اين تيم را برعهده داشته.

مايلي كهن در خصوص اتفاقات بازي با شاهين بوشهر گفت:« زماني كه به بوشهر رفتيم، دوست يكي از آقايان مديرعامل موقت شاهين بود و با دستور او، تماشاگران روي سكوها حسابي از خجالت حميد استيلي درآمد. آنها شعار استيلي يادت باشه ..... سرورته، حسابي استيلي را تحت فشار قرار دادند.»

بر كسي پوشيده نيست زماني كه استيلي سرمربي پرسپوليس بود، بهمن دهقان، مديرعامل موقت شاهين شده بود و او هم كه يكي از دوستان صميمي دايي و وكيل اوست. حال بايد ديد كميته انضباطي به اين صحبت‌هاي مايلي كهن استناد مي‌كند و پرونده دايي در سايپا را هم مورد بررسي قرار مي‌دهد يا خير.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان